Корзина
851 отзыв
Мы работаем и принимаем заказы!В каталог
+380678893989
Оборудование и комплектующие для отопления, водоснабжения и канализации
Корзина

Гарантійне обслуговування продукції ТМ Aquatica

Гарантійне обслуговування продукції ТМ Aquatica

Умови та порядок проведення гарантійного обслуговування виробів ТМ Aquatica

Документом, що дає право на проведення гарантійного (безкоштовного для покупця) ремонту виробів ТМ "Aquatica", є ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН, що додається до виробу.

Завод-виробник дає гарантію працездатності виробу до 24 місяців з дня продажу виробу кінцевому споживачеві залежно від моделі виробу, про що робляться відповідні відмітки в гарантійному талоні з обов'язковим зазначенням:

- назви виробу,

- моделі виробу,

- артикулу,

- серійного номера виробу (якщо не вказано заводом-виробником, можна вказувати: "без номера"),

- дати продажу (в форматі: ДД.ММ.РІК),

- назви торгової організації або продавця, який відкрив упаковку виробу, перевірив комплектність і справність, з обов'язковим зазначенням П.І.Б. продавця і його підписом (або штампом, де вказана вся необхідна інформація про продавця),

- прізвища, імені, по батькові покупця,

- адреси покупця,

- контактного телефону покупця.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ на рядок, де зазначено: "комплектність виробу перевірив, з умовами гарантії ознайомлений __________ П.І.Б .____________ покупця і його підпис".

Гарантійний талон, в якому є неточності, виправлення, нерозбірливі написи або не повністю оформлений талон вилучається працівниками сервісного центру і такий виріб позбавляється гарантії!

Гарантійний ремонт здійснюється авторизованими сервісними центрами, претензії від третіх осіб НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Перед початком використання виробу уважно ознайомтеся з інструкцією з експлуатації!

Умови гарантії не передбачають профілактику, очищення, сушіння виробів. Для розгляду претензій, на ремонт або для діагностики вироби приймаються ЛИШЕ в чистому стані!

ГАРАНТІЇ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА ВИРОБИ, ЯКІ МАЮТЬ:

- Механічні пошкодження коробки управління.

- Сильні зовнішні і внутрішні забруднення.

- Зовнішні пошкодження корпусу або інших елементів виробу, які виникли в результаті неправильного зберігання або транспортування.

- Пошкодження, що виникли в результаті використання виробу не за призначенням, що є грубим порушенням вимог інструкції з експлуатації.

- Поломки, що виникли в результаті інтенсивної експлуатації виробу, тобто повного вироблення ресурсу виробу, передбаченого і обумовленого в інструкції заводу-виробника.

- Сліди впливу на виріб стихійних факторів (опадів, пожежі, ударів блискавки тощо).

- Сліди експлуатації виробу в агресивному хімічному середовищі і перепадах напруги в електричних мережах.

- Сліди перегріву виробу (вентиляційні канали та отвори забиті пилом, сміттям, брудом тощо).

НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ гарантійному обслуговуванню регламентні роботи, передбачені заводом-виробником:

- заміна масла та інших експлуатаційних рідин,

- заміна деталей і вузлів, що піддаються впливу абразивного зношування,

- роботи, які мають циклічний (сезонний) характер, наприклад: консервація (роботи, пов'язані з підготовкою до тривалого зберігання), заміна масла та інших експлуатаційних рідин при переході на осінньо-зимовий період експлуатації виробу.

УВАГА! Забороняється подальша експлуатація виробів з ознаками несправностей (сильне іскріння, нестандартні вібрації тощо). У разі виникнення ознак несправності, будь ласка, зверніться в ваш регіональний Сервісний Центр!

Позбавляється права на гарантійне обслуговування виріб, поломка якого виникла через несвоєчасну заміну швидкозношуваної деталі або вузла (наприклад, гумової манжети, механічного ущільнення), що призвело в свою чергу до потрапляння води або рідини всередину електричної частини електродвигуна!

Рівномірне зношування деталей при відсутності на них ознак заводського браку виробництва (виготовлення, складання) не дає права споживачу на їхню заміну за гарантійними зобов'язаннями і може бути визначене лише після діагностики, проведеної в регіональному сервісному центрі фахівцем, що має для цього відповідну кваліфікацію і інструмент.

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:

  1. При виявленні явних ознак поломки чи дефекту виробу його необхідно передати в регіональний Сервісний Центр, найближчий до вашого місця проживання (або використання виробу). У разі відсутності в вашому регіоні Сервісного Центру, виріб необхідно передати дилеру, який продав товар з обов'язковим письмовим описом ситуації, в якій був виявлений дефект.

  2. Гарантійний ремонт проводиться безкоштовно шляхом заміни або ремонту дефектного вузла. Замінені дефектні вузли і деталі переходять у власність компанії.

  3. У разі відмови в гарантійному ремонті Сервісний Центр зобов'язаний на вимогу клієнта надати Акт технічної комісії з повним описом причини відмови. При складних роботах з встановлення причини несправності виріб відправляється користувачеві в розібраному вигляді. При необхідності і після узгодження з користувачем виріб може бути зібрано до початкового (але неробочого) стану з оплатою даної послуги користувачем.

  4. Виріб повинен бути доставлено на Сервісний Центр в оригінальній упаковці, в іншому випадку претензії на гарантійне обслуговування не розглядаються!

У разі проведення негарантійного (платного) ремонту оплата послуг з транспортування виробу проводиться за рахунок користувача!

Гарантійне обслуговування здійснюється в термін, що не перевищує 14 (чотирнадцяти) днів з моменту надходження виробу до Сервісного Центру.

У разі виниклої з об'єктивних причин необхідності у перебуванні виробу на сервісному обслуговуванні понад вказаний термін (чотирнадцять днів), на термін перебування такого виробу в ремонті дія гарантійного талона продовжується на цей самий термін!

Другие статьи