Продавець Troynik.kiev.ua - опалення та водопостачання, Київ розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
974 відгуків
Ми працюємо і чекаємо на ваші замовлення!До каталогу
+380 (67) 889-39-89
+380 (50) 155-53-45
Обладнання та комплектуючі для опалення, водопостачання та каналізації
Кошик

Складності вивантаження залишків на порталі PROM UA, як її зробити щоб не зіпсувати те, що було

Складності вивантаження залишків на порталі PROM UA, як її зробити щоб не зіпсувати те, що було

Дуже складно на порталі Prom.ua налаштувати вивантаження цін і залишків таким чином, щоб не втратити результати багаторічної роботи з написання контенту. Справа в тому, що при роботі в порталом є два варіанти.

Варіант перший 1. Продавець показує на сайті правильні ціни та наявність. При цьому щодня проводяться вивантаження файлів від постачальника. При цьому кожен день оновлюються опису товарів. Крім цього. Товари від постачальника (якщо їх більше тисячі) дуже складно розміщувати у товарних групах на сайті. І ще складніше (точніше майже неможливо) їх визначити правильну категорію Промов. Як підсумок. Ціни та наявність покупець бачить коректно. Але при цьому контент, а саме: описи, шаблонна типова выгруженная фотографія, не несуть для покупця ніякої цінності. При пошуку товару за артикулом на порталі пошук видає від 20 до сотні абсолютно однакових товарних сотні пропозицій від продавців. Які виглядають як клони. Два-три пропозиції опису від постачальника. Одне фото. Одна-дві заповнених характеристики. Про пошукові слова навіть згадувати не варто. Вони не заповнені. Але зате ціни/наявність актуальні. Цінність для покупця спірна. Магазин виглядає як безликий перекупник. Консультацію по товару в такому магазині ви навряд чи отримаєте.

Варіант 2. Магазин створює унікальний контент. Заповнює всі поля параметрів. Написав унікальні тексти описів. Підбирає ключові слова та пошукові запити. При цьому супутньою властивістю магазину йде довгий заклад товару та повільне розширення асортименту. Магазин виглядає в очах покупця професіоналом, знавцем товару. Сюди можна дзвонити за консультацією та допомогою у підборі товару.

Який же мінус другого варіанта, окрім низької швидкості закладу товару на сайті?

Дуже просто. Коли товар так розписаний, його не можна перезаливати, видаляти, переміщати. Це максимально ускладнює вивантаження. І унеможливлює заливку товару від постачальника по стандартному файлу.

Як результат варіанта 2. Товари всі світяться як такі, що є. Замовлення покупці роблять. А вже потім менеджер дзвонить та вибачається у разі відсутності товару. Покупці при цьому пишуть обурення у відгуках. (Є правда ще магазини, які у разі відсутності товару не дзвонять взагалі та скасовують замовлення. Але ми не про такі).

Як же поєднати: унікальний цінний покупцеві контент і актуальні ціни/залишки?

Продовження в наступній статті. Читайте: https://troynik.kiev.ua/a398629-kak-nastroili-vygruzku.html
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner